FAQ - Vanlig stilte spørsmål og svar

FAQ

Hvilken kvalitet er det på bildene fra GalleriH2?


Våre verk har gått gjennom vår nøye kvalitetsvurdering før produksjon starter hos en av våre samarbeidspartnere for trykk og ferdiggjøring. Vi benytter kun anerkjente leverandører som over tid har vist at de kan levere kvalitet. Vi garanterer derfor for kvaliteten.




Hvor lang er leveringstiden fra GalleriH2?


Vi har de fleste verkene på lager i oppgitt utforming i vår nettbutikk. Så lenge vi selger samme bilde i ulike utforminger, vil vi måtte produsere dette på forespørsel. Vi har normalt ferdig produkt for levering innen ca. 10 dager.




Hvordan vet jeg at opplaget på begrensede verk ikke overgår angitt antall?


Vi garanterer orginaliteten til våre kunst. Produkter merket med begrenset opplag føres nøye opp i sentralt register. Vi garanterer at våre begrensede verk kun utgis i det antall som er oppgitt. Begrensede verk som leveres kunde i ulike typer og størrelser teller likt i antall uavhengig av utforming. Det sikrer deg unikhet i din utsmykning og høy verdi på din investering.




Kan jeg angre et kjøp hos GalleriH2.no?


Ja - bruk av angrerett følger gjeldende lovverk. Bruk av angrerett forplikter en aktiv handling av deg som kunde, på en slik måte at det ikke er noen tvil om at du benytter deg av din angrerett. Med en aktiv handling kan vi behandle saken på en rask og effektiv måte for begge parter, iht. angrerettloven (* ref. 14 dagers fristen nevnt i angrerettloven § 11).